torsdag den 27. december 2018

Sorbet mini

Den kommer hele tiden nye modeller på markedet og det er ikke hver gang jeg bliver optaget af dem. Måske fordi en del af demer børnemodeller og vores egne unger er store (som i flyttet hjemmefra) og der er ikke børnebørn endnu.

Til Lørdagsstrik i Garn10 så jeg en færdigstrikket Sorbet Cardigan mini strikket rester og fik at vide, at der ikke går ret meget garn til sådan en børnemodel. jamen den var bare så sød og da jeg kom hjem var jeg inde og lede i mine gemmer og jeg fandt mohair i flere tykkelser og kid mohair/kid silk.

Jeg gik i gang (alle køer blev ignoreret) og frem kom den sødeste lille cardigan i fine satre farver i str. 1 år.
Alt i alt har jeg brugt 54 gram blandet mohair.

Mens jeg strikkede på denne sad jeg og kiggede på de andre rester og jeg fik en ny idé:

 Denne er i str. 4 år og i Lola Ramona-style og der er brugt i alt 72 gram blandet mohair. Jeg har amsser af mohair, både hele nøgler og rester, på lager, så måske kommer der flere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar