fredag den 11. november 2011

Beslutningen

Kjolen i dobbelt alpaca bliver trævlet op - den bliver aldrig god og jeg bliver aldrig glad for den og det er jo synd på flere måder. Jeg har lige været i Fandango og hentet Jünik Supersoft til at strikke sammen med alpaca'en
 til en "skovtur".


Men en Karla efter Ellen Holms opskrift skal jeg jo også have og det blev den samme koksgrå som Karla'en i det forrige indlæg, men striberne bliver stærkt pink (en farve jeg elsker).

Så nu skal der strikkes kjoler - jeg glæder mig - både til at strikke men også til at bruge dem :-)

5 kommentarer:

  1. Sikke skønne farver, jeg er også igang med skovtur, men den har voldet lidt problemer, den blev alt for stor, og jeg måtte trævle noget af den op. Håber du klarer den i første forsøg!

    SvarSlet
  2. Meget smukke farver, dem kunne jeg også sagtens falde for.
    Og Karla ligeså.

    SvarSlet
  3. Det bliver garanteret rigtig flot, glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  4. Sikken en fin Karla, du viser frem i forrige indlæg - tror, du bliver rigtig glad for en med pink striber - det bliver flot :-)

    Ærgerligt at skulle trevle en hel kjole op, forhåbentlig bliver du glad for Skovtur i stedet :-)

    SvarSlet
  5. Det er jo en lettelse når man har taget den endelige beslutning om at trævle op.

    Det bliver en smuk Skovtur i den dejlige farve!!! Og din Karla bliver jo også bare helt vidunderlig med de pink striber.

    Rigtig god kjole-strikke-fornøjelse til dig!!

    SvarSlet