tirsdag den 5. juli 2011

Så lykkedes det...

Jeg er også faldet for Lisa Renners bog: Close og i dag er det lykkedes at få fat i den.

I sidste uge skrev jeg til Lisa Renner, som fortalte at bogen blev forhandlet af Netgarn i Aarhus - jeg gik derop i fredags, men de havde den ikke og var faktisk lidt forvirrede og kunne ikke forstå det.

Jeg skrev så tilbage til Lisa Renner og hun forstod det heller ikke, da de har bestilt bogen. Jeg skrev på nogle andre indlæg om bogen og fik at vide at nu havde Netgarn fået bogen, så i dag gik jeg derop og fik bogen.

Indehaveren var helt forvirret: "Er du fra Solbjerg?" Dette benægtede jeg. Hun fortalte så at der var en fra Solbjerg, som havde ringet for at få  bogen lagt til side. Hun havde tænkt, at det var nok ikke nødvendigt, hun havde jo 3. Hun spurgte hvor jeg havde hørt om bogen og jeg fortalte om blogland og hvor hurtigt det går. Det havde vi en rigtig hyggelig snak om Hun havde i princippet 1 tilbage, da jeg gik, men hun havde allerede besluttet at bestille nogle flere :-)

Jeg synes der er mange dejlige modeller, mange har allerede fremhævet forsiden, men se også denne:

4 kommentarer:

  1. Den bog har jeg også købt, og lige netop den der kjole, har jeg også kastet min kærlighed på. Der er nogle lækre sager i Close i det hele taget :-)

    SvarSlet
  2. Den bog er jeg altså nødt til at kigge i!
    Der er bare så mange der roser den.

    SvarSlet
  3. hej jeg har lige fået bogen i dag..Vil gerne i gang men har et problem.i opskrift til f. eks Ærteblomst ståt der 1-14 p strik rundt i ps.kan ikke nogen steder hvad "ps"betyder.
    kan nogen herinde hjælpe mig?
    vh tina jæger

    SvarSlet
  4. Hej Tina,
    Jeg er på ferie og har ikke lige bogen. Jeg vil anbefale dig at kontakte Lisa Renner på hendes hjemmeside, der har jeg skrevet lidt med hende. Måske kan du finde svaret direkte. Jeg fandt hendes hjemmeside ved at søge på "Lisa Renner" og "close". Jeg håber det lykkes.
    Mvh Susanne

    SvarSlet