søndag den 26. december 2010

Montering af min hvirvelstrøm

Det er jo nogen tid siden, at min hvirvelstrøm blev færdig og jeg har glædet mig til at montere den og gøre den færdig og det arbejde er jeg nu i gang med.


Cirklen er syet sammen og sikkerhedsnålene sat i, så jeg er igang. Rigtigt spændende. Der står i vejledningen at når trøejen er vasket skal den tørre på en rundstok, sådan en ved jeg ikke om jeg har, så jeg vi lige vride min hjerne for at finde ud af hvordan jeg skal løse dette.

Projektet har været undervejs i lang tid, det var sommer da jeg købte garnet og jeg strikkede på vores tur til Normandiet,

2 kommentarer:

  1. Du kan også bruge et kosteskaft, det gør jeg. Glæder mig til at se den helt færdig

    SvarSlet
  2. Den ser flot og spændende ud. Håber jeg får den at se in real life :)

    SvarSlet