søndag den 7. november 2010

Kalorielette kager

Jeg har i længere tid beundret de fine hæklerier her i blogland - ikke mindst dem med kager. Jeg strikker mest og hækler mest kanter, lommer og firkanter sådan til husbehov - ikke bluser, jakker og kjoler. Derfor har jeg kigget misundeligt på hæklede cupcakes og kajkager etc.

En dag jeg søgte på "schachenmayr neon"-garnet fandt jeg link til et meget fint hæfte, hvor der blandt er opskrift på en strikket kransekage, kanelsnegle og meget mere spændende. Klik på linket her. Jeg har ikke "lånt" billeder, da jeg ikke ved noget om copy right'en på sådan et hæfte, men jeg kan ikke forestille mig, at jeg ikke må linke til det.

Der er også opskrifter på spiselige, kalorierige kager.

Ps.: jeg har både "schachenmayr neon" og "cotton lux" og en masse andet garn til salg på Trendsales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar