lørdag den 20. november 2010

Hvordan jeg så ud i firserne....

Jeg kan se at dette tema har præget blogland i nogen tid og helt ærligt, det er da supersjovt at se. Jeg har kigget på mine billeder og det er jo 10 år, så jeg har da forandret mig i årene, men kig selv:
20 år med Susse Wold hår - lige startet på studie og flyttet i lejlighed med kæresten.

1984 - startet på job efter afsluttet studie og firmaets fotograf ville gerne fotografere mig til diverse brochurer, vist på grund af håret, som han kunne gøre noget med lyset i.














Til fødselsdag hos mine forældre og hyggede mig med familiens kat Sebastian og min dejlige niece Maria i en trøje jeg (underligt nok) havde strikket.



Her moster for 2. gang og her starter tankerne om jeg måske selv skulle have et barn - det lå ikke umiddel- bart i kortene.

1 kommentar:

  1. Hihi.. hvor var du bare 80' deliciuos :) Det er nemlig ret så sjovt at kigge gamle billeder og huske minderne derfra..

    SvarSlet