fredag den 10. maj 2024

Et blåt scarf

 Til luksusstrikkeweekend 2023 fik lækre goodiebags og i en af dem var der et nøgle Armonia Brushed fra Hjertegarn. Mit var blåt.

Jeg er afhængig af at have noget på halsen ellers får jeg ondt i halsen.

Jeg besluttede at bruge mig blå nøgle til et Sophie Scarf. Da jeg ville lave et lille opslag på Instagram, lagde jeg tørklædet på en af vores sålbænke.

Bare for at gøre det lidt anderledes.
Så skrev en af mine naboer: "Jeg har været ude og kigge, men det er åbenbart ikke udenfor mit vindue det flotte tørklæde ligger". 

Det synes jeg var sjovt og jeg tænkte at jeg havde garn tilbage og kunne bare strikke et nyt til mig selv.


Så svarede jeg: "Er du sikker? Gå lige ud og kig igen".

Så hørte jeg ikke mere.

Så blæste det op, der kom storm og regn (22. februar).

Jeg hørte ikke noget og til sidst måtte jeg sende en sms og så gik hun og fandt tørklædet og hun blev meget glad.

Nu har jeg strikket et mere, egentlig til mig selv, men nu er der en anden der har beundret det - så måske giver jeg det væk også.



2 kommentarer: