torsdag den 16. juni 2022

Pinsesolen

 Pinsesolen danser søndag morgen efter pinselørdag - især efter en våd fest. Jeg sov da pinsesolen dansede, men jeg har da et billede fra aftenen inden ;-)

Vi var på pinsetur i Ebeltoft i Ebeltoft skudehavn med Egå motorbådsklub - dejlige omgivelse, dejligt vejr og i godt selskab.

Det var ikke helt tilsigtet at pinsens strik var Pinsesolen af Fiftyfabulous - jeg medbragte strikketøjet alle steder og der blev fulgt godt med i hvad det var og hvor langt jeg kom.

Jeg købte garnet 2014 til Garnstafetten i Aarhus og strikkede en Rondeur. Den blev alt for vid i halsen og blevtrævlet op. Jeg tror den opskrift er et eksempel på at designeren bare har ganget alle masker og mål op.

Efter det kom garnet vist lidt skammekrogen og så faldt jeg over det fornylig, hvor jeg tænkte at det vist kunne bruges til andre ting.

Jeg endte med at bruge 400 gram / 800 m..







Ingen kommentarer:

Send en kommentar