mandag den 4. oktober 2021

Birkensocks

 Jeg fik lyst til at deltage i Jaffelafs strømpeKAL i seprember måned - der var en god præmie og mønstret på Birkensocks så sjovt ud.

Inden jeg kan i gang kom der en del drama. Een strikker mente ikke sokken skulle sno sig og lavede en ændring til opskriften, som hun udgav. Designeren blev meget ked af det og tilbød at man kunne henvende sig, hvis man ikke var tilfreds med opskriften, og få pengene tilbage. Endelig viste det sig at sokken ikke ville sno sig i brug. 

Jeg fik faktisk mere lyst til at købe opskriften og strikke sokkerne på grund af al balladen. Jeg valgt Arwetta fra samlingen og dte gik ret smertefrit - indtil jeg kom til tåen, jeg glemte fuldstændig at at læse i opskriften og tog ind på hver anden pind, jeg gad ikke pille op og indrettede udformningen af tåen efter den opskrift jeg altid har brugt.



Sokkerne sidder fint, dog skal jeg bruge lidt tid til at placere selvom jeg har blokket sokkerne.

Jeg har strikket str. 36 på pinde 2,5 og brugt 44 gram Arwetta.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar