fredag den 1. januar 2021

Jeg vandt i flammende fibre

 Jeg deltager i mange give aways på Instagram og synes det var virkelig længe siden jeg havde vundet. Hanne Just fra Flammende Pinde havde en konkurrence hvor man skulle tagge sine garn- og projektopslag med #Flammendefibre også ville der blive trukket lod og på den måde fik man jo flere lodder.

En dag var der en privatbesked fra Hanne Just også vidste jeg hvad klokken var slået - fedt! Hvad mon jeg har vundet?

Det viste sig at være 6 nøgler supersoft fra Yarnforward.


Det var tiltænkt søster Astrid, men jeg tror jeg strikker Petra i den gule, jeg skal bare købe noget følgetråd i den rigtige farve.

Jeg skal nok finde anvendelse for den Comfrey fra pink-familien.

Jamen, det er så hyggeligt at vinde!!


  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar