torsdag den 29. marts 2018

Min tur

SPONSORERET

Så blev det min tur.

Jeg har jo tit hørt om bloggere som kan leve af deres blog - formodentlig på grund af reklamer og gaver. Jeg har aldrig haft sådanne ambitioner.

Den 12. februar blev jeg så kontaktet af Hobbii via Instagram om jeg ville samarbejde med dem? Samarbejdet skulle bestå i at jeg ville modtage noget garn fra dem og så skulel jeg skrive 1-3 indlæg her på bloggen. Indlæggene skulle bestå anmeldelser af garnet og hvordan det er at arbejde med.

Det tog lidt tid, at finde ud af hvad det skulle være og hvilket garn jeg ville bruge. Beslutningen blev at jeg ville strikke en Mayflower model 1581 i Easy Care Big

Garnet kom i forgårs, så jeg skal lige have skrevet opskriften ud så jeg kan begynde at strikke.

Jeg har spottet et par andre, som også har fået tilbuddet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar