tirsdag den 23. december 2014

Julekuglegevinst

Da jeg startede med at blogge, deltog jeg i mange give aways og vandt også ind i mellem. det var hyggeligt. Det blev så sjældnere og sjældnere jeg faldt over give aways. I starten af året kom jeg på Instagram og her er der en del give aways. Jeg deltager ind i mellem i nogle af dem og her i december gav det pote:
Et julekuglekit fra Permin - jeg er vild med kuglen med rensdyret, så jeg besluttede at det skulle være min første. Den hænger her - det første på årets træ.
Den er strikket på p. 3 i Navia duo og den har en rigtig fin størrelse, mindre end dem fra Arne og Carlos, så der lettere at få til at blive runde. Opskriften er fin og det er diagrammerne principielt også. Jeg vil dog anbefale at tegne streger i diagrammet som er markeret med blank og 'x', jeg havde rigtigt svært svært ved at tælle det - det hjalp meget med stregerne.

Endnu engang rigtig glædelig jul til alle!

2 kommentarer:

  1. Jeg har lige fået en pakke magen til fra Færøerne; har ikke nået at strikke dem, men de er ret fine.
    Strikker trøje efter færøsk opskrift lige nu, der er også kun x'er og tomme felter, det skal man godt nok lige vænne sig til

    SvarSlet
  2. Åh ja - give-aways. Det har jeg også tænkt på - og jeg plejer såmænd også selv at have en her ved juletid. Tillykke med gevinsten - det var en fin ting at vinde. God jul til dig.

    SvarSlet