fredag den 19. oktober 2012

En lille ting...



Jeg fik for et stykke tid denne opskrift, som jeg længe havde haft lyst til at prøve. I weekenden skal jeg og en del af Osmondspiger besøge endnu en af slagsen. Jeg havde lyst til at tage lidt med til hende - og det måtte gerne være lidt Krea-agtigt. Det blev så dette.

Jeg har ca. brugt 6 gram Supersoft og p. nr. 2 - opskriften er fra garnforretningen Strikkefryd.

Bekendtskabet med denne er at jeg gav mit blognavn til en veninde, og hun googlede og så faldt hun først over garnforretningen, hvor hun så straks købte ind. Hun mente at hun skulle have erstatning for at være blevet lokket på afveje ;-) Jeg overvejede om at jeg måske skule have lidt returkommision ;-)

Hvad synes I om min lille hjælper til armbåndsfremvisning ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar