onsdag den 18. juli 2012

Strik til smuk festival

Jeg er medlem af foreningen "Seriøst strik for sjov" og fik 13. juni en mail med dette indhold:


"Kære strikkere.
Vi efterlyser  nogle skønne  skøre dejlige kvinder der kunne tænke sig at strikke rigtig meget til at beklæde en flere hundrede år gammel eg med  strik til "Danmarks Smukkeste festival" i Skanderborg.
Festivalen vil godt donere garn og min søster og niece vil "stå for monteringen". Så skriv til mig og stik en masse lapper, 20 x 20 cm. 
I striber, i tern i patent eller lige det mønster du har lyst til. Og for at det rigtig  skal kunne ses, foreslår jeg orange og røde farver i alle nuancer. Skove er jo lysegrøn endnu, så det vil pynte super flot op."

Det synes jeg da bare var for spændende, så jeg meldte mig og har nu ind imellem alle mine andre projekter strikket disse lapper. De skal være fremsendt i starten af august, så med vores ferieplaner skal jeg på posthuset på onsdag den 25/7.



2 kommentarer:

  1. Ja selvfølgelig.
    Det er jo en fed ide med seriøs strik på Skanderbord Festivalen!!!

    Glædelig onsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Det er da nogen super flotte firkanter du har lavet,de skal nok kunne lyse op og fremkalde smil

    SvarSlet