fredag den 27. januar 2012

Flere camomiller ?

Jeg kom med på Camomille bølgen foråret 2011 med denne fine Camomille lavet af 4 ngl. Linea og 3 ngl. Kido lame, jeg har nu overvejet om jeg skal lave en mere, måske i nogle anderledes farver? Jeg har været i gang med at "stashe" mere af mit lager på Ravelry og så hvor meget jeg har og jeg har følgende kombinationer
                                                                             Nr. 1 er UDSOLGT                          

 
                                                                                           
                                                                      Nr. 3 er UDSOLGT

                                                                      Nr. 5 er UDSOLGT

Jeg kunne ikke helt beslutte mig - der kan blive 1 sjal af hhv, den helt lyse den blå og den lyse med gyldne nister (som jeg brugte til mit eget sjal- billede 4-garnet). Den lyse med grønne og pink nister kan der i alt blive 4 af.

Jeg har ret meget garn, så jeg har lige lavet en annonce med garn til Camomiller på Trendsales, hvor prisen for de 7 nøgler er 178 kr. pp på 35 kr. Skulle nogen der læser med her have lyst til at købe han det godt lade sig gøre.

Men jeg har også noget Kid mohair fra Adriafil og det giver også nogle kombinationsmuligheder. den vil jeg sælge for 163 kr. pp.



Jeg tror jeg vil lave den pink eller grønne kombination til mig selv lidt senere, når jeg lige har lavet min Drops-bluse, et hemmeligt projekt, en Navia-cardigan, min sidste UFO, min Merino Extra Big cardigan og min skovtur og alle de andre ting der er inde i mit hovede.

5 kommentarer:

  1. Wow du har godt nok mange ting på to-do listen. Det er lækre garner du har sat til salg. Jeg kunne godt fristes, men har selv garn til salg, fordi mit lager har taget overhånd, så jeg må hellere holde mig i skindet. Måske skulle man lave en garnbytte dag, så kunne man få noget nyt, komme af med noget af lageret uden at købe noget.

    SvarSlet
  2. Tak - en byttehandel kunne da være en udemærket idé og forøger lageret sig da ikke :-) Jeg har kigget på din blog, men kunne ikke umiddelbart se det du har til salg. Er det der det er?

    SvarSlet
  3. Nej jeg har bare taget nogle garner med på arbejde og solgt lidt til nogle kolleger, da jeg har problemer med en dårlig arm og har mere garn end jeg kan nå at bruge. Med hensyn til Ravelry er jeg stadig helt grøn, men har planlagt at melde mig til et kursus i nærmeste fremtid.

    SvarSlet
  4. Jeg solgt til et lyserødt sjal, så der er ikke nok at den lyserøde kidmohair hvis der strikkes lige som jeg har gjort - dre er 2 hele nøgler og en rest, som kan fås uden beregning hvis man køber de andre ting :-)

    SvarSlet
  5. Du skulle vel ikke ligge inde med et nøgle Moccafarvet Kido Lame farve 49 eller en rest på minimum 10 gram.
    Jeg mangler til at lukke 25 cm kant af på et sjal :(

    Betaler garn og porto.


    SvarSlet