onsdag den 14. september 2011

Så kom den...

En længe ventet pakke - min adresse var blevet væk, så Merete måtte skrive til mig på Ravelry. Men så kom den og jeg synes den var værd at vente på :-)
Der sad et rigtigt flot kort på pakken, som indeholdt noget rigtigt lækkert garn, som jeg slet ikke kender: Claudio Hand Painted Yarns - fingering weight 100% merino uld. Garnet er i røde og brune farver - jeg tror dte skal bruges til et tørklæde til en rød kjole jeg har planlagt at strikke. Sammen med garnet var der også Knit Pro-stitch markers. Lækkert! Man skal ikke gå ned på gear.
For at supplere hyggen var der en række forskellige tebreve - og ja jeg drikker te :-) Slutteligt var der et armbånd af dem som støtter Hjerteforeningen.
Min fine rundpindetaske er taget i brug og ser nu sådan ud:

1 kommentar:

  1. Hvor er jeg glad for at pakken er kommet frem. Godt du synes om indholdet.

    SvarSlet