søndag den 31. marts 2013

Pulsvarmere

Nu strikker jeg pulsvarmere..

Jeg har faktisk rigtigt meget brug for dem, varmen forhindrer smerter i mine håndled også er det da fantastisk at strikke nogle som passer til dte man har på.

I skal bare se mig løbe rundt i en garnbutik med en kjole eller bluse for at finde garn som passer allerbedst til den.

De færdige er strikket i Arwetta classic efter opskrift fra bogen "Vild med garn", som hedder "Rosetta - lange pulsvarmere".

Jeg har kun strikket 6 mønstre, da jeg ikke behøver pulsvarmerne så lange og dermed har jeg brugt 26 gram.

De pink er strikket i Indiecita - opskriften hedder "muffedisser med diagonal rib" fra den nye bog "Muffedisser og pulsvarmere".

Jeg har bemærket, at efter større ting som har drillet så springer jeg på disse små hyggelige projekter :-)


4 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte...rart med lidt små projekter ;-)

    SvarSlet
  2. Rigtige fine pulsvarmere. Er selv glad for mine med perler på.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine.
    Jeg er vild med hulmønsteret :)

    SvarSlet
  4. De er supersøde, dejlig farve. Man kan godt trænge til noget overskueligt efter sådan et stort projekt.

    SvarSlet