mandag den 11. marts 2013

Flere angry birds

Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men jeg er lidt fascineret af de strikkede Angry birds - nogle kan måske huske at jeg strikkede en radiatortermostatvarmer udformet som en Angry bird.

Et stykke tid senere fandt jeg en opskrift på vanter som angry birds og jeg har haft lyst til at strikke dem og nu fik jeg chancen en veninde har gjort mig en tjeneste og hun har en nevø, som er vild med angry birds.

Jeg fandt noget garn på lageret og opskriften som passer til er herfra:

Da garnet er tyndere end det der er brugt i den oprindelige har jeg broderet "ansigtet" fra golf club mønstret :-)

Til gengæld er vanterne blevet rigtigt fine, så nu skal de sendes til Britts Matt.




Jeg synes det er så hyggeligt at lave sådanne ting, det er sjovt at noget fornuftigt bliver helt forvandlet til noget skørt/sjovt :-)




10 kommentarer:

  1. De er da også bare seje.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  2. Jeg syntes altså også at de er skønne :-)

    SvarSlet
  3. De bliver da et kæmpe hit,så gør det jo ikke noget det er vildt koldt :))

    SvarSlet
  4. De er rigtig fine, de må da vække lykke.

    SvarSlet
  5. Lige netop det hæfte fra Ulricks garn, har jeg "arvet" (sammen med en del andre) fra min mors kusine.
    Dejlige brugbare projekter!

    SvarSlet
  6. De ser så tilpas vrede ud så mon ikke de kan holde kulden væk ;o)

    SvarSlet
  7. Jeg er altså også lidt til det skæve og skøre - det hele behøver ikke være så alvorligt altid :)

    SvarSlet
  8. De er ret fede, de vanter :o)

    SvarSlet