mandag den 6. februar 2012

En lille en at varme sig på...

Som jeg tidligere har fortalt, så er det koldt at være rytter i disse dage, den dag hvor vi fandt den lilla sweater frem snakkede vi også om de kolde tæer. Louise kan simpelthen ikke tage flere sokker på, for så bliver det for tykt omkring hælen og læggen. Men tæerne fryser!

Det slog mig jeg kunne strikke sokketæer til hende, dem kunne man så tage på først også et par sokker ovenover. Da det var tæerne som er det vigtige valgte jeg starte med tåen også loope mig frem...

Jeg kan lige fremvise dem på mine egne små bitte fødder, inden jeg smider dem op til hende. Hvis de så er for korte eller lange kan jeg hurtigt udbedre det :-)
Jeg er MEGET kuldskær, så pulsvarmere er en meget stor hjælp. Bare det at mit håndled hviler på et koldt skrivebord kan få mig til at fryse. Jeg har så fremstille 2 par pulsvarmere til mig selv i den skønneste bløde adriafil ANGORA Carezza fra mit stash :-) Den hæklede kant er af en rest Siesta.

4 kommentarer:

  1. Det er rigtig koldt at være rytter. Jeg har lige hentet min yngste. Vi rider western, så det er udendørs hele året :-) termometret viste -12°, så nu er hun under den varme bruser.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Bare det at ordne stald for mig til at fryse :) Vi kan godt nok ikke ride i øjeblikket.. men jeg fryser også rigeligt på den halve time det tager at ordne 4 bokse.. Rigtig god ide med at lave sokketæer :D håber der kommer en DYI.

    SvarSlet
  4. Tak for jeres kommentarer.

    Det var da en god idé, jeg vil da gerne prøve at lave DYI.

    SvarSlet