tirsdag den 21. februar 2012

Et nyt lille værktøj..

Det er tit jeg sidder og regner på strikkefasthed og ændringer til strikkeprojekter eller laver planer om hvad noget bestemt garn skal bruges til. Det er ikke altid jeg kan finde mine regnestykker og beregner igen og igen.

I weekenden slog det mig at jeg selvfølgelig skal have en bog, hvor jeg laver disse noter. På min hylde fandt jeg denne dejlige bog, købt i Wien i Hundertwassers hus. Der er nogle andre noter på de første 3 sider, men jeg har bare ændret bogen:


4 kommentarer:

  1. sådan en bog har jeg også lavet mig...for første gang i mit strikkeliv..og det er altså guld værd.
    Jeg startede 1 januar i år og har allerede en del strikkeoplysninger heri..jeg noterer alt det jeg strikker heri..så har jeg også en slags strikkedagbog :)
    God fornøjelse med din bog..den er flot :)

    SvarSlet
  2. Det er bare en super god ide!
    Hvis man altså husker at skrive i den!
    Jeg glemmer nemlig at skrive i min :-)

    SvarSlet
  3. Sådan en bog kan man slet ikke undvære - og dit eksemplar er særdeles fin, men som Tine skriver - det er vigtigt at huske at skrive i den ;-) Det glemmer jeg altså også ret tit :-)

    SvarSlet
  4. Sådan én må jeg hellere se at få lavet mig! Det var da en god ide. For jeg sidder altid og banker mig selv i hovedet når der er noget jeg har glemt, men godt ved jeg har gjort før.. :D Og ja, så kunne det da generelt være dejligt at have et sted, hvor man skriver færdiggjorte projekter ned... :)

    SvarSlet