fredag den 17. februar 2012

Hækling

Jeg hækler ikke så tit, men nu var der en oplagt mulighed.

På søndag er det 14 dage siden, vi gik og ryddede op og gjorde rent og Lars smed et gammelt fjernsyn, han filosoferede over hvor det nye kunne være. Jeg tilbød ham en plads, jeg ikke ville have fjernsyn da børnene var mindre. Jeg ville ikke have måltiderne til bestå af tv-kigning. Vi skulle hygge os. Men nu blev mulighed åbnet, dog med den lille handel - vi skulle kigge på en del af stuen, som jeg ikke synes fungerer. Inden vi havde set om, havde om flyttet kontoret ind i en del af stuen. "Spisestuen" kommer tættere på køkkenet, så tæt at køkkenspisebordet bliver unødvendigt, den ekstra plads giver mulighed for et større køkken. Vores KVIK-køkken har været en skuffelse, så vi køber flere elementer og laver helt om....

Kontoret er næsten færdig, selvom der er lidt rodet og indflytningen indeholder oprydning. Men under indretningen fik jeg lyst til at lave en  blyantsholder, som afspejler min hobby.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar