mandag den 6. juni 2011

Vimpler til WWKIP

Vi har været på vandet i weekenden, men det betyder ikke at man ikke kan strikke - jeg medbragte noget strikketøj i bomuld og bomuld/viscose/silke.

I bomuldsgarnet strikkede jeg disse vimpler de skal bruges den 18. juni hvor Seriøst strik for sjov markerer World Wide Knit in Public på Tangkrogen i Aarhus. De skal ligesom reklamere lidt for arrangementet - husk alle er velkomne.

Første gang jeg var til møde i foreningen Seriøst strik for sjov, havde nogle navneskilt på og det er jo smart når man ikke kender hinanden. Nogen sagde smilende at navneskiltet skulle være hjemmelavet. Det synes jeg var en sjov idé og da jeg gik til strikkecafé med dobbeltstrik hos Fandango tænkte jeg at jeg lige kunne strikke et navneskilt i dobbeltstrik!!! Det ved jeg nu vil tage meget lang tid.

Kort efter fik jeg idéen om at filte et navne skilt og det er noget bedre selvom det er lidt langt,besværligt at hedde Susanne i den sammenhæng - mon ikke Lis ville være bedre :-)


3 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine vimpler!
    Jeg kan desværre ikke komme d. 18, så du må lige strikke et par vimpler fra mig også :-)

    Super fint navneskilt du har fået lavet.
    Ja, Tine er f.eks noget nemmere end Susanne :-)
    Eller måske Ib! Du må tage navneforandring ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, lange navne er ikke altid en fordel.
    Jeg har broderet mine børns fulde navne på vores familiedåbskjole, så jeg fortrød allerede den ældstes: Sebastian Thrane Vinther, nr2 er lidt kortere: Julie Thrane Vinther, men det havde jeg åbenbart glemt alt om da vi nåede til efternøleren: Cecilie Elisabeth Thrane Vinther.
    Nu må jeg bare håbe evt. børnebørn får korte navne, da det garanteret er mig der kommer til at brodere dem også :-)
    Dine filtede skilte er rigtig flotte.

    SvarSlet
  3. Det med lange navne - jeg har tænkt over det, jeg kunne jo skrive Sus eller Sanne for dte bliver jeg kaldt. Men det er ikke det der skal stå på navneskiltet, for Susanne er mit navn.

    Så ja, Tine er meget bedre, men jeg lever med mit lange navneskilt :-)

    SvarSlet