søndag den 19. juni 2011

WWKIP - udendørs

Jeg var en af de strikkere fra "Seriøs strik for sjov", som mødte frem på Tangkrogen, jeg blev faktisk ret glad over at der var en som havde medbragt en pavillon og et havebord. Vi have det ret hyggeligt med masser af hjemmebagt kagt, også selvom vi blev lidt våde.

 Man kan godt ane de flotte vimpler - det regnede ret meget, da jeg havde kameraet fremme, så vinklen blev altså inde fra teltet.
Jeg har lige her, at det også var strikkere på AROS - skønt, at vi så var begge steder!

Vi gav op ved 16-tiden

2 kommentarer:

  1. Selv om det ser hyggeligt ud er jeg nu glad for at jeg valgte Aros, jeg er nemlig en frossenpind og har svært ved at strikke med meget overtøj på.

    SvarSlet
  2. Imponerende at i sad derude i det forfærdelige regnvejr!
    Men bare man strikker så går det hele jo :-)

    SvarSlet