fredag den 17. juni 2011

The Sound of Silence

Igår var der igen Strikkecafé hos Fandango og emnet var Neverkont - jeg har aldrig prøvet det, men ind imellem set trøjer strikket med Neverkont. Der var rigtig mange som kom lidt I 19 og alle gik straks i gang med dagens opgave - og der var stille. Meget stille. Lone mente, at det var den mest stille strikkecafé, der har været.

Min prøve blev fin og jeg kunne godt finde på at lave noget efter denne teknik, men jeg tror det skal være i tyndt garn. Det er strømpegarn med korte skift, men det fungerer fint.

Også nogle stemningsbilleder fra aftenen, den her gang løber Sys ikke så meget :-)



1 kommentar:

  1. Din strikkeprøve ser meget fin og spændende ud. Har heller ikke prøvet neverkont, men det har jeg så tilgode til en dag jeg får lidt mere overskud. Dejlige billeder iøvrigt.

    SvarSlet