mandag den 13. juni 2011

Pinsestatus og opfølgning

Tak for jeres kommentarer til mine små strikkekvaler og tænk over pinsen er jeg kommet op på 50 faste læsere, det er fantastisk. Nogle fejrer dette med en Give Away og jeg overvejer det, men har rigtigt svært ved at finde ud af hvad det skal være, men lige pludselig så kommer der en pinse give away :-)

Jeg har ikke fået besøgt jeg nye endnu, min faste læsere-funktion driller, både hos mig selv og hos jer. Jeg kan kun se overskriften, men ingen billeder eller navne og jeg kan ikke melde mig som fast læser hos nogen, det er ret træls. lige pludselig kan det virke og lidt senere er det galt igen. Jeg har kigget lidt under "Design" og lign. men ikke fundet en løsning.

Nogle var lidt tvivl om hvad jeg mente med at miste en tråd i mit forrige indlæg, det vil jeg illustrere her og Og jeg viser også lige hvad jeg mener med løst spundet garn
 






Endelig har jeg fået lavet borten på ponchoen og strikkefastheden passer, resten er glat, så nu er det bare at strikke stille og roligt.

3 kommentarer:

  1. Du er sørme kommet langt med den poncho! Den bliver flot :-D Jeg synes, der har været en del problemer på bloggen her på det sidste...både med kommentarer og med at se faste læsere osv. Håber det løser sig snart :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Heia
    Så kjekt at du vil være med på min giveaway :-)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlet
  3. Tillykke med de 50 faste læsere!

    Uha jeg glæder mig til at se den poncho!
    Jeg er sikker på den bliver fantastisk :-)

    SvarSlet