lørdag den 25. juni 2011

Færdigt arbejde

Ja, I har jo set den før, men ikke helt færdig. Men her er den og jeg er super tilfreds, den har en god længde og jeg kan godt lide pasformen. den er strikket i Merino uld fra Drops efter 130-33. Hvis jeg strikker den igen, hvilket jeg godt kunne finde på, vil jeg prøve at tage mere ind i halskanten, jeg kan godt lide at den kommer tættere på halsen.
Jeg beklager de lukkede øjne og det mærkelig udtryk, det betyder ingenting, men der var mærkelig skygger på de andre billeder. Men trøjen kan man da se.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den flot, og den passer jo perfekt.
    Hvis du synes, at halsen er for stor, kunne du jo overveje, at hækle en række fastmasker. Det har reddet mig et par gange :-)

    SvarSlet
  2. Den er blevet rigtig flot og passer fint.

    SvarSlet
  3. Tak - god idé med fastmaskerne, det vil jeg prøve...

    SvarSlet