torsdag den 13. januar 2011

Ærgelse vendt til glæde

I fuld gang med at hækle - og det gik godt. Efter 4. flæse var der ikke mere garn og jeg manglede en flæse af hver farve, så jeg blev faktisk noget bekymret for om der var nok af de 2 andre farver. Jeg havde endda sparet en fastmaskerække væk.


Jeg så hvilken hjemmeside der stod på opskriften: http://www.rustrik-by-marianne.dk/ og jeg gik ind og skrev en mail, hvor jeg forklarede situationen. Jeg fik meget hurtigt svar tilbage med stor beklagelse: "sådan noget må bare ikke ske når man sælger kits". Samtidig med dette er løfte om at hun straks ville sende garn til mig. Kommunikationen foregik mandag aften og i går onsdag var garnet der. Meget mere end jeg har brug for :-)




Men jeg fik mere at være glad for, i pakken der nemlig disse fingerdisser. De var bare så flotte og da jeg sjældent filter er dcet en virkelig dejlig overraskelse, som jeg nok skal få brugt rigtigt meget.

3 kommentarer:

  1. Fantastisk med så god service :-)

    SvarSlet
  2. Skønne fingerdisser og sikke god service. Dejligt at projektet nu kan fuldføres. Hyggelig og inspirerende blog du har.

    Kh. Irene

    SvarSlet
  3. Sikke da en fantastisk service!
    Dem anbefaler man da gerne :-)

    SvarSlet