søndag den 16. januar 2011

Hvirvelstrøm - så hænger den der...

Ja, man må sige at hvirvelstrøm har taget npget tid - først tager den jo nogen tid at strikke, med det tynde garn, men det kan jeg egentlig godt lide. Men så skulle jeg have tid til monteringen synes jeg, da den jo er anderledes end dem jeg er vant til, men det var ikke så svært alligevel.

Og i dag fik jeg hentet et kosteskaft og vasket og centrifugeret trøjen og nu hænger den der...


Og jeg glæder mig og håber at den sidder godt.

Har nogen af jeg erfaring med lukning? Der er ikke umiddelbart et knaphul - syr man det med maskine eller bruger man en broche, nål eller hvad? Jeg vil gerne høre hvis nogen har nogle erfaringer.

6 kommentarer:

  1. På min hvirvelstrøm bruger jeg en kæmpe stor "sikkerhedsnål" som jeg har købt ved min lokale garnpusher :-)
    Den er rigtig god i den blå farve , og jeg kan godt forstå du glæder dig til at bruge den , min bliver helt sikkert slidt op :-)
    God søndag .

    SvarSlet
  2. Din Hvirvelstrøm ser flot ud Susanne! Jeg ville bruge en eller anden form for sjalsnål til at lukke med.

    SvarSlet
  3. Sikken et smukt eksemplar, du har lavet der - i en helt vidunderlig farve :-)

    Jeg lukker min med en stor broche, jeg har købt i England hos fyberspates.co.uk eller med en af de sjalsnåle, jeg har købt hos Lykke (bloggen violykke). Jeg er utrolig glad for min og den kan altså næsten ikke andet end sidde godt - kan lukkes stramt eller løst alt efter smag og behag :-)

    SvarSlet
  4. uhh, har lige set modellen live i dag til Annette Danielsen workshop og nu drømmer jeg også .... Smuk farve du har valgt til din!

    SvarSlet
  5. 1000 tak for jeres kommentarer og råd - jeg vil ud og lede efter en sjalsnål. Indtil jeg finder en vil jeg bruge en broche eller sikkerhedsnål.

    SvarSlet
  6. Hvor er den dog blevet fantastisk!
    Tillykke med den.
    Jeg er sikker på du kommer til at bo i den ;-)

    SvarSlet