søndag den 23. januar 2011

Mobil telefon pung

Da jeg lige inden jul "arvede" en htc-mobil skulle jeg bruge noget at opbevare den i - jeg har lavet et par mobiltasker i min  gavekasse. Jeg tog en af dem i brug, den er dog er lidt for stor, men kunne bruges. Det fungerer ret godt, men det er faktisk ikke de farver jeg bruger mest.

Jamen hvad gør man så? En sort kan man altid bruge, så jeg kiggede i restereolen og fandt noget flot båndgarn (vistnok fra Drops) og noget Vienna Mohair (helt sikkert fra Drops) og hæklingen er i gang. Jeg tror den bliver fin.

Jeg har fået svar fra Berit og nu har jeg dannet et billede af hvordan snoningen skal strikkes på ærmet. Jeg har også fundet hvor der står hvor til man skal tage ud - så i morgen aften i fred og ro, så går jeg i gang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar