tirsdag den 25. januar 2011

Nu kører det med Fru Camping..

Som der står i overskriften, så har jeg fået styr på mine ærmer - så tak til Berit og Annette D. Og Berit - tak for inspirationen til at strikke begge ærmer på en gang. Almindeligvis synes jeg ikke det er nødvendigt, men med et mønster over 12 gange, så sparer jeg virkelig noget tælleri.
Jeg har faktisk tænkt en del over det der har drillet mig med Annette Danielsens opskrifter for jeg har faktisk ikke fundet fejl bare læst, opfattet forkert eller bare overset/ikke fundet - man vænner sig åbenbart til hvordan en opskrift skal være skrevet, og når nogen så bygger det anderledes op så går det "galt". Vi tænker åbenbart forskelligt under opbygning af en opskrift.

I aften skal i strikkecafé hos Fandango, det glæder jeg mig til. Det er jo hyggeligt med snak og strik og så lidt strikkefagligt input.

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor jeg kender det der med at læse forkert, eller læse noget og tro man ved hvad man har læst :-)
    Især Anettes opskrifter skal man ikke tænke over, men bare følge slavisk!

    Vi ses iaften :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tilslutter mig Tine, jeg strikker også MIG lige nu og AD´S opskrifter skal man bare følge slavisk.

    Jeg strikker altid to ærmer på én gang, for jeg synes altid ærme nummer to er lidt "træls" at strikke og på den måde bliver de også altid helt ens ;))

    JANE

    SvarSlet