onsdag den 30. januar 2019

Årsopgørelse 2018

Bedre sent end aldrig - jeg plejer, at lave dette indlæg tættere på jul, men min computer var til reparation, så jeg manglede mit regneark og årets farver drillede mig, men de er her nu for 2018. Jeg har kæmpet for at undgå for mange grå baggrunde og det ser ud som om det er lykkedes - de grønne  er grønt fra haven og de lyseblå himlen.




















Jeg har strikket af

57116 m / 57,1 km garn
eller
13629 gram / 13,6 kilo

Mit bedste projekt
Er denne frakke-agtige cardigan Classic fra Hanne Falkenberg, den var af flere grunde længe undervejs, men den er det hele værd
Mit værste gennemførte projekt, som rent faktisk blev strikket 2 gange.

2018 blev året, hvor restestrik temaet kom til at fylde en del:

Jeg har altid elsket min rester og de er blevet brugt til supplement, reparationer og yarmbombing. Tidligere har jeg strikket ærme-til-ærmetrøjer med farver og mønstre som skiftede og prøvede at camoflere, at det var restetrøjer.

Men det behøver man ikke mere, først strikkede jeg en restetrøje efter Stine Hoelgaards opskrift, derefter brugte jeg en af Susie Haumann og så fandt jeg en af Jytte Slente: Tøm kæleskabet, som også har en facebook-gruppe.

Trøjer til voksne og børn
Også de 2 Sorbet Mini trøjer, de er altså også fine og helt og aldeles rester





Huerne


Alle strikket efter Stine Hoelgaards opskrift fra Maries ideer 

Der kommer helt sikkert mere restestrik i 2019.

1 kommentar:

  1. Ser alt sammen dejligt ud ...og kunne godt forestille mig at temaet restestrik bliver hot landet over i løbet af i år! tak for tilbageblikket på dit strikkeår!

    SvarSlet