lørdag den 5. januar 2019

Min selvbestaltede adventskalender

Da decenmber nærmede sig snakkede jeg med flere om vi skulle købe en garnadventskalender - og hvilken. Nogen gange er det bare svært, at købe en hemmelig kalender til sig. Da jeg var til Brandestrik med Charlotte og Mette fik vi ideen med selv at sammesætte en adventkalender - måske fra 4 forskellige butikker.

Ideen bed sig fast, men ideen om at besøge 4 forskellige butikker blev overhalet indenom.

1. søndag i advent - denfineste projektpose fra Garnkisten. Se den har et målebånd på...

2. søndag i advent - Hyggespreder fra Geilsk, en ny model som strikkes i Geilsk tweed.



3. søndag i advent - Lækkert garn fra Sysleriget i farven One Night Stand


4. søndag i advent - mit flotte høst fra Fiberfolk, 2 nøgler fra Painters yarn og 1 nøgle fra Knitters Kitchen
Ideen var sjov og det kunne jeg godt finde på igen, god undskyldning for at købe det lækre garn og hver adventssøndag blev dagens gave vist på instagram og "frigivet".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar