tirsdag den 16. april 2013

Når planen kommer til garnet

Under mange besøg hos Fandango har jeg kigget på præcis denne farve, men bare aldrig rigtigt vidst hvad jeg ville lave af det. Jeg går ikke med hjemmestrikkede sokker selv og dem jeg strikker sokker til er ikke til de farver.
Da jeg så var på udsalg hos Garnoasen lå det der og kaldte på mig og denne gang med 50 %, så jeg tog det med. Jeg hat gået og kigget på det og overvejet

Jeg har nu fundet ud af hvad det skal bruges til - nemlig en opskrift jeg længe har kigget på: Wingspan.

Jeg synes bedst om dem med en markeret kant og jeg har kigget i mit stash og jeg har fundet forskellige muligheder. Men jeg beslutter mig først når jeg har strikket selve sjalet.

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se din Wingspan. Jeg er selv ved at lave et efter inspiration i strikkecafe i søndags.

    SvarSlet
  2. Det bliver flot i den farve - glæder mig til at se hvilken farve kanten skal have - jeg hepper på den grønne :-)

    SvarSlet
  3. Det er en sød farve, jeg glæder mig til at se sjalet.

    SvarSlet