onsdag den 14. marts 2012

Flere hyggelige ting...

For kort tid siden annoncerede Fandango, at de fået Arne og Carlos til at komme og jeg tænkte: "Det skal jeg da ind til", men så så jeg at det var en fredag fra 12.30 -14.30. Nå så må jeg da prøve , at få fri og det fik jeg heldigvis. Så nu glæder jeg mig bare

Jeg var så også lidt praktisk - når jeg nu havde fri kunne jeg ligeså godt få lavet den kontaktlinse kontrol jeg meldte afbud til i november :-)

Men der er mere hyggeligt - Fandango havde udlovet lodtrækningspræmier til dem som viste billeder af ting strikket i garn fra Fandango eller efter Sys' opskrifter på Fandangos Facebook-side. Jeg fotograferede alt det jeg kunne få finde frem og låne hjem og lagde billeder op.

Og jeg var heldig, jeg var en af dem som vandt et dejligt gavekort til køb af garn.

3 kommentarer:

  1. Nej hvor dejligt, hjertelig tillykke med gevinsten.

    SvarSlet
  2. Tillykke med gevinsten,hvad mon du skal lave ?
    Og god tur til Arne og Carlos,det bliver sikkert en herlig dag i deres selskab

    SvarSlet
  3. Du kan tro at vi glæder os også rigtig meget til at de to skønne nordmænd kommer :-)

    SvarSlet