lørdag den 12. februar 2011

Kørestrik og strikketid

Mit mest aktuelle projekt er et jeg er ved at strikke for Sys Fredens fra Fandango, bundfarven er Arwetta strømpegarn og blomsterne og striberne på bagsiden er i Hot Socks Spectra, som også er et strømpegarn. Garnet er fra Fandango og jeg synes at det er utroligt lækkert og med nogle meget flotte farveskift. Jeg kan bedst lide lidt lange skift.


I går skulle jeg opereres for åreknuder, det skulle foregå i Brædstrup og jeg bor i Egå, så der er da en pæn køre tid, det tørklæde jeg er i gang med egner sig ikke til at strikke på i en bil med dårligt morgenlys. så til alles store overraaskelse greb jeg garn og pinde til en lille vest, som der allerede er sat navn på.

Operationen  er gået fint og efter jeg kom mig over efter virkningerne af narkosen, har jeg det superfint og var bare lidt træt, så vest blev gjort helt færlig og jeg fik strikket min 5. Cuba-hue i den 5. største størrelse.

Jeg er nu sygemeldt indtil stingene skal tages den 12. eller 14. dag og rekreationstiden skal foregå med små og senere lidt længere gåture eller sidde med benene oppe og absolut ikke stå stille. Og det der med at sidde med benene oppe giver en ret masse, god strikketid. Idag skal jeg strikke på mit mønsterstrik, endnu en vest (som er lovet væk) og starte endnu en Cuba-hue også selvefølgelig en hel masse pinde på blomster-tørklædet.

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine farver i det farveskiftende sokkegarn, glæder mig til at se det færdige resultat. God heling til dig :0)

    SvarSlet
  2. Enig, det er utroligt smukke farveskift - jeg kan også bedst lide, at de er lange :-)

    Rigtig god bedring :-)

    SvarSlet
  3. God bedring til dig. Du skal nok få tiden til at gå :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det farvskift utrolig flot ;-)
    Rigtig god bedring

    SvarSlet
  5. Haha endnu en undertrøje. Hvor har du altså lavet mange af dem :-)

    Det bliver vel nok flot dit tørklæde.
    Det er nogle meget smukke farver.

    God bedring.

    SvarSlet
  6. Smukke farver. God rekonvalescens :-)

    SvarSlet