søndag den 6. februar 2011

At prøve noget nyt...

Jeg har altid brugt tråde og små sikkerhedsnåle til at tælle rækker, udtagninger m.v. Jeg har gået og kigget på de forskellige muligheder og de fine masketællere har fascineret mig. Men jeg har ikke vidst hvordan de skulle bruges ( de lærte jeg til sidste strikkecafé hos Fandango).

Samme sted fandt jeg disse små tællere og vi snakkede lidt om hvordan de skal bruges og jeg købte nogle stykker:

Det går rigtig fint med Fru Camping og jeg er nået til venderækkerne og så tænkte jeg på disse små ringe og tænkte de ville egne sig fint til at markere "vendestedet".


Ellers har jeg ikke fået strikket så meget som jeg ville denne weekend, lørdagen gik med rengøring, oprydning, bagning, borddækning og hvad der ellers hører med når der skal komme gæster. Oprydningen tog nemlig om sig. Jeg har længe været træt af potteplanterne, fordi mange af dem så triste ud og jeg orker faktisk ikke at passe dem. Mere end halvdelen blev smidt ud og vindueskarmene og rummene ser meget lettere og lysere ud. Jeg er godt tilfreds..

Fru Camping får min opmærksomhed, men jeg har også strikket 4 Cuba-huer, min plan er minimum en i hver størrelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar