fredag den 4. februar 2011

En kort, en lang, en knækket stang....

I går skulle jeg til frisør og mens farven virker strikker jeg - det siger vel egentlig sig selv. Jeg har meget ofte et let tag med strikketøj klar. I torsdags en blå vest. Jeg smed den lille pose i min taske, så var jeg jo forberedt.

Da jeg tog strikketøjet og begyndte at strikke ville det ikke rigtigt glide, det var lidt svært at få fat i maskerne....
Det viste sig ar spidsen var knækket af og derfor arbejdede den ene pind, så underligt.... Jeg måtte opgive strikningen, da pinden ligeson rev lidt i garnet.

Surt, når jeg nu lige skulle strikke, men heldigvis havde jeg lige købt et ekstra sæt str. 4½ hos Fandango på det seneste udsalg. Held i uheld.

Jeg ved ikke hvordan og hvornår det er sket, spidsen var ikke i posen.

1 kommentar:

  1. Øv altså, heldigt, at du havde nogle ekstra pinde
    Kh Karen

    SvarSlet