søndag den 17. februar 2013

Strikkecafé indkøb

I torsdags var jeg til strikkecafé hos Fandango og det var som sædvanligt rigtigt hyggeligt, der blev strikket og snakket og fulgt op på projekter fra sidste gang. Det er altså dejligt at få vendt små og store strikke-issues siddende midt i mellem garn og alt muligt strikke....

Ja og når vi nu taler om det så har jeg et stykke tid synes at jeg mangler en ordentlig opbevaring til mine strømpepinde (ja sådan nogen bruger jeg stadig) og jeg havde tænkt på om jeg skulle sy et etui af en eller anden slags. Og så har Fandango fået nogle nye produkter hjem.

Jeg blev fristet og sagde til mig selv at de lidt over 300 kr. er OK - jeg ville da også hurtigt bruge nogle penge på materialer og så kan jeg bruge sytiden på at strikke.







 og jo - jeg skulle da også have denne skønne bog med hjem :-)
 
Vi var flere som var enige: Man skal jo ikke gå ned på udstyr! 

4 kommentarer:

  1. De er bare så fine de etuier, de har fået hjem.
    Udstyret skal være i orden.

    Yt

    SvarSlet
  2. Skønne etuier, de har så mange fine ting hos Fandango.

    SvarSlet
  3. Gode indkøb! Og du har helt ret i at man hurtigt bruger lige så mange penge på materialer som på at købe det færdige produkt - og så kan du strikke istedet for at sy! Meget fornuftigt (siger jeg, der ikke kan sy)!

    SvarSlet
  4. Det er bare skønt med sådan en 'strikkepinde-holder'.. Jeg ejer selv én som jeg er superglad for. :) Der skal bare være styr på den slags... :)

    http://ivalusen.blogspot.dk

    SvarSlet