tirsdag den 19. februar 2013

En hjælpende hånd og bonusbillede

For et par dage siden var der en besked fra en Ravelry-bruger fra Rumænien.

Hun havde købt for lidt garn til en trøje og den indfarvning hun kunne få fat i, gav en tydelig forskel. Hun kunne se at jeg havde 2 nøgler til overs og det var lget det hun havde brug for. Så hun ville gerne købe mit garn.

Neeej,hvor blev jeg glad. Det var da superspændende og jeg havde ingen vigtige planer med det garn. Jeg svarede straks ja og er i gang med Paypal-betalingen :-)

























Mine strikkeprøvepulsvarmere er blevet færdige - jeg var lidt i tvivl om hvor meget de kunne give sig, så jeg har samlet dem med knapper.



4 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt når man kan hjælpe hinanden på tværs af grænser

    SvarSlet
  2. Fedet jeg ville sige har Gitte allerede sagt.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  3. Der er Ravelry simpelthen genial !
    super man kan hjælpe hinanden på den måde.
    Min udfordring ville blive Paypal - er løbet kløjs i noget med et kodeord - øv. Men genialt er det nu :o)

    SvarSlet
  4. Hvor er det sjovt når andre rundt omkring i verden følger med i hvad man laver. Søde pulsvanter.

    SvarSlet