lørdag den 2. februar 2013

Rød Cobalt

Så blev min Cobalt færdig og jeg er stort set tilfreds - ærmerne er oprindeligt 3/4 ærmer, der er lidt længere til mig, men ikke helt lange. Til gengæld fik jeg kun købt garn til 3/4 og indfarvningen er naturligvis udsolgt. Jeg har søgt på Ravelry og ser nu om jeg kan få fat i et nøgle mere  Tilføjelse til nytårsfortsæt - køb et ekstra nøgle!!!

Jeg pressede stykkerne inden sammensyningen og det udglattede mønstret fint. Jeg har ikke besluttet om jeg vasker trøjen eller nøjes med at presse sømmene.

Knapper har også kigget lidt på jeg har nogle eksempler fra knappereolen:
 Den øverste knap er en fin metalknap, den midterste er en farvet træknap og den nederste er en plastknap. De 2 røde knapper er ikke helt perfekte til trøjens røde farve og det er jeg ret kritisk med..

Jo længere jeg kigger på det kan jeg mærke at jeg hælder mod metalknappen.

6 kommentarer:

  1. Den er blevet super flot :-) jeg tror også metal knappen vil være den bedste til trøjen .

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet smuk i den røde farve :-) Men hvad knapper angår, der er jeg mest til den røde træknap - men i virkeligheden er det jo smag og behag og i sidste ende dig, der skal bruge trøjen :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en smuk trøje i en skøne farve. Jeg hælder også mest til metalknapperne. Men du bestemmer jo, da du skal gå med trøjen

    SvarSlet
  4. Skøn trøje og skøn farve. Den bliver du glad for, uanset knapvalget.

    SvarSlet
  5. super skøn trøje og farve. Jeg ville nok vælge metalknapperne, den giver en dejlig kontrast til den flotte røde farve!

    SvarSlet
  6. Flot trøje og den røde farve er skøn. Knapper kan være vanskelige og de betyder så meget for det færdige udtryk, så kan godt forstå dine overvejelser.

    SvarSlet