torsdag den 9. december 2010

Kalenderpakker

I starten af 80'er - senest i 1982 modtog jeg en bærepose med 24 små pakker, en til hver dag op mod jul. Jeg hyggede mig med de pakker at jeg besluttede at min sjællandske veninde og så skulle have 24 små pakker. Dette har vi lavet hvert eneste år siden...

Altså har vi snart 30 års jubilæum :-)

I dag pakkede jeg dette garnnøgle ud, rigtigt fint fra min ikke-strikkende veninde - jeg tror jeg vil lave et par håndledsvarmere.
Som bonus får I også et fint snebillede af mins nabos tag, jeg synes det ser fint ud.


3 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig tradition I har. Og sikke noget lækkert garn - jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af det :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Ja, det er en skøn tradition og jeg skal nok vise hvad jeg får ud af garnet :-)

    SvarSlet
  3. Sikke da en dejlig tradition!

    SvarSlet