søndag den 6. oktober 2024

Sweater fra Baby, its cold outside

 Endnu en julegave...

Da min niece fik sin datter fik hun er stor barselspakke og jule- og fødselsdagsgaver til sit barn.

Nu har nevøen også fået 2 børn, så nu er fødselsdagsgaverne skåret væk, men strikkede julegaver skal de have. Jeg manglede lige den sidste til Bjørn som bliver 1 år efter jul og til ham valgte jeg "Sweater" fra Susie Haumans "Baby, it's cold outside" og strikkede str. 12-18 mdr.

Den lyse er Højlandsuld og den mørke er supersoft, en meget mørkebrun, som jeg købte til Garnstafet 2023.

Jeg viste sweateren min søster, barnets bedstemor og hun sagde, at farverne var lige dem. Så de er i den naturlige kategori. Så bliver jeg glad for mit farvevalg til storesøsteren.

Jeg brugte:

78 gram af den lyse Højlandsuld

9 gram af den mørkebrune supersoft.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar