mandag den 30. september 2024

Rødstrømpestrømper

 Jeg er ret vild med Katrine fra Rasende kreativs farver. Hun kan noget med farver og når hun farver garn, så er det i de skønneste farver. Jeg har købt nogle kits, som jeg bruger til både sokker og små tørklæder. Katrine laver også opskrifter, som ofte er gratis vist nok noget med at kunne give support.

Den nyeste hedder Rødstrømpestrømper (vild med navnet).

Så så jeg at Katrine og sarangutang lancerede en samstrik #lillesoktoberkal24 med en fin præmie. Man skulle strikke Rødstrømpestrømperne, mindst en sok inden 29. september.

Det kastede jeg mig ud i og endda i Katrines garn - altså noget jeg har købt hos Katrine.

Jeg har brugt 38 gram af bundfarven 
og 14 gram af kontrastfarven


1 kommentar:

  1. Jeg ønsker å vitne om Mr. Mike Fisher tomme minibankkort som kan ta ut penger fra alle minibanker rundt om i verden. Jeg var veldig fattig før og har ikke noe håp, da så jeg så mange vitnesbyrd om hvordan Mr. Mike Fisher sendte dem det tomme minibankkortet og jeg bruker det til å samle inn penger i en minibank og bli rik. Jeg sendte ham også en e-post og han sendte meg det tomme kortet. Jeg har brukt den til å få $100 000 dollar. ta ut maksimalt $5 000 daglig. Mr. Mike Fisher gir ut kortet bare for å hjelpe de fattige. Hack og ta penger direkte fra et hvilket som helst minibankhvelv med bruk av ATM-programmert kort som kjører i automatisk modus. send ham e-post om hvordan du får det nå via:[ aileenbeacker@gmail.com ]

    SvarSlet