mandag den 22. april 2024

Vinterbær strømper

 Igen et lod i Jaffelafs samstrik - denne gang et lidt lettere hulmønster, så de blev færdige med det samme. Der skal jo ikke blive for mange UFOer...

Denne gang brugte jeg garn jeg havde fået på Luksusstrikkeweekenden i 2023.

Et rigtigt fint sokkesæt fra Uldomsorg. Når jeg får sådan noget fint garn bliver dte gemt til en helt særlig lejlighed - faktisk rigtigt længe for projektet skal jo være helt særligt og det er sokker tilsyneladende ikke. Men nu skulle det være og jeg strikkede Vinterbær strømperne og de er blevet så fine.

Jeg brugte i alt 49 gram til min størrelse 36-fod.

De var forresten mit Knitathon-projekt.

Apropos Knitathon: I en live med Ina og Pia introducerede Ina begrebet museumsgarn for det garn, som man ikke kan nænne at bruge fordi det skal bruges til noget særligt.

Jeg må tage mig sammen, så jeg får brugt noget af mit museumsgarn for det har jeg virkelig en masse af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar