onsdag den 7. september 2022

Vicky

 Petiteknits Sophie scarf var lige blevet udgivet, da jeg opdagede, at Camilla Vads Vicki hårbånd var blevet gjort gratis. Jeg hentede opskriften og så den mindede meget om Sophie Scarf. Samtig havde jeg lagergarn som passede til Vicky så det var hurtigt afgjort - et forlænget Vicky hårbånd kunne vel godt gøre det udfor et Sophie Scarf?

Jeg strikkede derudaf og ind imellem var jeg i tvivl og overvejede at stoppe, men blev heldigvis ved. Efter at have vasket og blocket det synes jeg det var fint - jeg kan godt lide at have noget der sidder stramt om halsen og varmer.

Jeg har brugt 52 gram meleret strømpegarn

og 60 gram Drops Alpaca.


Fra spids til spids måler mit tørklæde 152 cm.

Jeg har også tænkt at man kunne bruge strømpegarnsrester også noget alpaca, så bliver det også fint meleret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar