søndag den 2. april 2017

Ny og forbedret Look

I 2015 strikkede jeg 2 Look, en gul og en sort i Samarkand.

Den gule bruger jeg utroligt meget, men den sorte havde fået en alt dyb halsudskæring, måske fordi jeg havde samlet for mange masker op. jeg kunne ikke bruge den med den dybe halsudskæring, så den blev lagt til side, for den skulle have en ny halsudskæring.

Sidste sommer ville jeg lave den om, men jeg kunne ikke finde den. Under en større oprydning og sortering i mit garnrum fandt jeg den. I torsdags pillede jeg kanten op og jeg besluttede, at lave en ribkant for at blive sikker på at den blev høj nok.

I går blev den færdig, og jeg er tilfreds.

Faktisk så tilfreds at jeg tog den på igår til koncert med Michale Falch i Musikhuset i Aarhus.

Det var en supergod koncert, som startede lidt anderledes. Bandet var på plads og de startede med at spille. jeg genkendte ikke lige melodien, men jeg kender ikke det nye album SÅ godt endnu. Ind på scenen Thomas Buttenschøn - jeg blev forvirret og forundret og forvirret, dte var jo helt galt. Vi var i hvertfald gået ind det rigtige sted....

Da han var færdig med at synge takkede han for at vi kom til HANS koncert. Så kom det frem - vi var blevet aprilsnarret og så kom Michael Falch. Det var da god humor :-)



Det er det mit mobilkamera kan klare, men hyggeligt nok :-)

1 kommentar:

  1. Ja, det var god humor. :o) - kan lige forestille mig forvirringen.
    Flot bluse- godt du fandt den frem igen.

    SvarSlet