fredag den 22. april 2011

Jo vi ska'

Jeg harlige læst et indlæg fra strikkeheksen og jeg vil gerne deltage i en hyldest til Irene, som lige nu er på hospitalet.

Jeg mødte Irene til strikkecafeer hos Fandango, og jeg har samme billede som Lene af en elegant kvinde, altid venlig og hjælpsom og jeg er også enig i, at  Irene er i superligaen når det gælder strikkehåndværket. Efterhånden, som jeg lærte Irene at kende fandt jeg en plads nær hende når jeg kom til strikkecafeerne hos Fandango.

Jeg var flere gange blevet spurgt om jeg ikke skulle blogge, men jeg afviste mange gange, men efter at have fulgt Irene og Tine, tog jeg alligevel mod til mig og her er jeg!

Men sidst så husker jeg stadig en julestrikkecafe hos Fandango, hvor Irene læste højt, det var en god eftermiddag.

Selvom jeg ikke er så tæt på dig som Lene og Tine, så har du alligevel nået at sætte fodspor i mit også. Jeg sender dig derfor alle de varmeste tanker og hilsener om god og snarlig bedring :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar