onsdag den 29. maj 2024

Sort PLC og PLCKAL

 Da jeg kunne se hvor god min første PLC er og Pia Trans også havde startet på en til gik jeg på lageret og fandt at jeg havde nok sort Design Club Duo! jeg havde også nok orange, men det blev den sorte jeg startede på. Faktisk hjavde jeg gået og tænkt på at jeg manglede et sort cardigan i den længde.

Når jeg har strikket en opskrift en gang går det hurtigere anden gang.

Samtidig havde Pia Trans startet en KAL, som slutter 1. juni 2024 og den kunne jeg så også lige være med i. Så jeg gik i gang og følte mig helt sikker på at jeg ville få det jeg ønskede mig.

Så snart den var tør efter vask tog jeg den på og jeg bor nærmest i den. Den har en perfekt facon og jeg kan så lide følelsen af den uld.

Jeg har brugt i alt 382 gram svarende til 2063 m.

Ærmerne er lidt for lange, så til den næste strikker jeg det glatstrikkede 2 cm kortere inden ribben. Ribben er 6 cm og det kan jeg godt lide.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar