onsdag den 6. oktober 2021

Flere Overgange fra G-uld

 Foråret 2020 er også lockdown på grund af corona. Jeg er en af de mange som arbejde hjemme, i foråret lavede Annette Danielsen et samstrik "Gå med lethed". Der kom et afsnit af opskrift næsten hver dag. Det var sjovt.

I efteråret samarbejdede Annette og G-uld om endnu et samstrik som reulterede i min første version af Overgange. Det blev jeg rigtigt glad for, så jeg strikkede et mere i julen.

Jeg vidste at jeg ville strikke flere for jeg bruger dem hele tiden - både sommer og vinter.

Det blev så her i efteråret. Jeg laver pakkekalender til en veninde som elsker lyserødt og jeg havde en lyserød rest så det skulle da være en af hendes kalendergaver:








Hurtigt slog jeg op til et til mig selv i en smuk koboltblå rest - jeg synes jeg manglede et i blåt...






Jeg har primært brugt alpaca, men også fundet andre passende rester.
I alt har jeg brugt ca. 500 m pr. stk.




 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar