torsdag den 21. oktober 2021

Ankers Tee

 Jeg er så glad for den Ankers Tee jeg strikkede i maj, så jeg besluttede at strikke en mere af noget af mit udsalgsgarn. Jeg valgte at strikke en størrelse mindre en den lilla, da jeg synes den var lidt stor omkring ærmerne.

Den lilla var str. XL og jeg har strikket den Gepard Cottonwool 3 på pind. Jeg brugte 254 gram.

Jeg har brugt blusen en hel del, jeg er blevet ret glad for klange korte ærmer og de kan bruges længe hvis jeg også lige strikker pulsvarmere.

Da jeg købte garn til ophørsudsalg hos garnguf var jeg heldig at der var 5 røde nøgler Gepard CottonWool3 ;-)

De skulle bruges til en rød Ankers Tee, men da jeg som sagt synes den lilla fyldte for meget visse steder strikkede jeg den rød i str. L på p. 3 og jeg havde kun et par meter tilbare af de 5 nøgler.

Nu håber jeg så ikke at den bliver for snæver!



Jeg har også strikket pulsvarmere til denne.



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar